Wednesday 19 September 2012

It's All About Fate

Recently, I just stalked about a Chinese girl named Teresa on her Twitter. She's just 15, and died because of brain tumor. Then, bukak pulak Twitter boyfriend dia, Azlan. I almost cried baca tweets dia. Of course lah dia tgh sedih tahap gaban kann. And his tweets about Teresa really touched my heart. Dia tweet pasal memories diorg dulu dulu, pasal future planning diorg, and sekarang semua tu tinggal kenangan je. Cuba bayangkan that thing happened to us? 

Terus terang, I'm not ready to lose anyone yet including family, friends and him. I'm not strong enough. Macam Azlan ni, he lost his girlfriend, and me, if lose Izat, entahlahhh.. Kadang kadang ade jugak terbayang kehilangan dia, tapi lepas tu secara tak sedar, mesti I broke into tears. 

Malam semalam time keluar dgn Izat, I said to him "Saya tau saya takkan kuat kalau takde awak. So awak mesti kene ada dgn saya." And then he said "Jangan la mcm tu. Saya ada awak kene kuat, saya takda awak kene lagi kuat" And then I terus nangis. Taktau la dia perasan ke tak. 

I just can't imagine losing him. I survived lots of things sbb ada dia. I can't afford losing him. I really really wish I can have him forever. Saya tahu kalau saya hilang awak, saya takkan boleh lupakan awak. Tapi jodoh pertemuan ajal maut semua di tangan Allah. All I can do is to pray for a happy forever after with you.


I love you so much.

No comments:

Post a Comment

Followers

Music